czwartek, 9 października 2014

Cześć..

Zapewne bardziej doświadczeni blogerzy od razu się zorientują, że jestem laikiem w prowadzeniu bloga (no cóż...;-/ ), ALE obiecuję, że nadrobię zaległości w umiejętności prowadzenia jakże światowego i modnego dziennika spostrzeżeń, przemyśleń, porad, rad, etc, tj. BLOGA.

Jak już zdążyliście przeczytać w zakładce O MNIE, jestem wielbicielką kryminałów, które czasami tak mi zawrócą w głowie, że zaczynam poszukiwać informacji pokrewnych o zbrodniach, zbrodniarzach, metodach badań kryminalistycznych.
Wszystko to spowodowało, że swoje zainteresowania połączyłam ze studiami a kolejno z pracą badawczą na studiach doktoranckich- można by rzec, że w pełni poświęciłam swoją przyszłość morderstwom i zabójcą :)

Z uwagi na fakt, że nie tylko ja mam takie ,,hobby" , poprzez ten blog chciałabym się podzielić z Wami swoimi spostrzeżeniami i uwagami na temat nie tylko zbrodni- czyli dlaczego tak a nie inaczej się stało?,ale przede wszystkim zebranymi materiałami dotyczącymi aspektów psychologicznych związanych ze zbrodnią, zbrodniarzem i ofiarą, a także przedstawić historię znane i nieznane ,,sławnych" morderców.

:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz